Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Γιώργος Λιάγκας:Ραδιοφωνικό ξέσπασμα


Ξέσπασε στη ραδιοφωνική εκπομπή του στο Real FM ο Γιώργος Λιάγκας, μετά τα «καρφιά» του Γιώργου Καραμέρου και του Σπύρου Χαριτάτου για την εγκυμοσύνη της Φαίης Σκορδά.

«Δεν είχατε ποτέ γυναίκες; Δεν έχετε μάνες; Δεν ξέρετε τι γίνεται σε ανάλογες περιπτώσεις; Και δεν κατάλαβα, έχω υπογράψει κανένα συμβόλαιο να ανακοινώσω κάτι; Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μοιράζομαι την προσωπική μου ζωή με όλο τον κόσμο. Όταν πρέπει να πω κάτι, θα το πω. Κι όταν πρέπει, σημαίνει όταν μπορώ να το πω. Και πρέπει όταν είσαι σίγουρος για κάτι. Τι να κάνουμε τώρα, επειδή θέλουν κάποιοι με το ζόρι να το πούμε; Δεν καταλαβαίνω, κάνω καμιά χάρη σε κάποιον; Ή κάνω κανένα έγκλημα που δεν βγαίνω να πω κάτι;». «Είναι πάντως κρίμα, πολλές φορές να διαστρέφει την προσωπικότητά μας η δουλειά — και το λέω και για τον εαυτό μου, γιατί κι εγώ το έχω πάθει στο παρελθόν».
tvnea