Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Ουγγαρέζος: "Ο,τιδήποτε μου ζητηθεί στο "Πρωινό Μου" θα γίνει"


Η τηλεοπτική κάμερα του Star πέτυχε τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, ο οποίος μίλησε για τη συμμετοχή του στην πρωινή εκπομπή του "Mega", "Πρωινό Μου" και το δίδυμο Σκορδά-Λιάγκα, παρουσιαστές του πρωινού μαγκαζίνο.
Για τον ρόλο του στην εκπομπή: " Είμαι μέλος μιας ομάδας, ό,τιδήποτε μου ζητηθεί, θα γίνει. Αν χρειαστεί και τον καραγκιόζη θα κάνω(για αυτο είμαστε σιγουροι). Όλες οι δυνάμεις είναι στα πλαίσια του στόχου. Η ομάδα έχει ήδη δέσει και όλες οι απόψεις ακούγονται. Το ζευγάρι έχει οικειότητα, αγαπιούνται και πιστεύω ότι ξέρουν πολύ καλά τι θα κάνουν. Πιστεύω ότι το ζευγάρι θα κρατήσει την προσωπική του ζωή εκτός εκπομπής".
Για τη Φαίη Σκορδά: "Το νέο λουκ συμπληρώνει τη Φαίη. Βέβαια, δεν το έχει ανάγκη, είναι ταλαντούχα και έχει ταπεραμέντο".
tvnea