Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Τσαπανίδου:" Έχω κάνει πολλά restart στη ζωή μου"


Η Πόπη Τσαπανίδου μιλά για τα προγράμματα της τηλεόρασης σήμερα, αλλά και τις αλλαγές που έχει κάνει στη ζωή της “Έχω κάνει πολλά restart στη ζωή μου, στον συναισθηματικό, προσωπικό, αλλά και τον οικονομικό τομέα. Τον τελευταίο καιρό το βιοτικό μου επίπεδο είχε ανέβει και περίσσευαν κάποια χρήματα για προσωπικές πολυτέλειες. Ε, αυτά τα περιττά κόπηκαν, πριν αρχίσω να τα συνηθίζω! Είμαι μαθημένη σε ένα διαφορετικό τρόπο ζωής, οπότε δεν θα μου λείψει και τίποτα!” δήλωσε η παρουσιάστρια για το αν την έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση. Όσο για την επιστροφή του Big Brother τόνισε: “Δεν θα σηκώσω ποτέ το δάχτυλο για να πω πως αυτά τα προγράμματα τα καταδικάζω. Φέτος όμως η τηλεόραση αντιγράφει το παρελθόν της. Δεν λέω να ανακαλύψει κάποιος την τηλεοπτική... Αμερική. Εύχομαι όμως να υπάρχουν δημιουργικά μυαλά στην τηλεόραση που θα προτείνουν το καινούργιο, το διαφορετικό.”
Πηγή: ΕΓΩ