Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Μαίρη Χήναρη: Η τρομακτική εμπειρία που έζησε...


Είναι από τις ηθοποιούς που εκπέμπουν σεβασμό, λόγω της σεμνότητας, της αξιοπρέπειας και της ευγένειας της, ενώ στη ζωή της κρατάει χαμηλούς τόνους. Η Μαίρη Χήναρη, που απολαμβάνουμε καθημερινά μέσα από τη σειρά “Μυστικά της Εδέμ”, περιγράφει για πρώτη φορά την απόπειρα βιασμού που έχει βιώσει. “Σε μικρότερη ηλικία είχα δεχτεί απόπειρα βιασμού στο ασανσέρ της πολυκατοικίας την εποχή του Παπαχρόνη. Πάλεψα μαζί του, ενώ στο ένα χέρι κρατούσε το μαχαίρι στο λαιμό μου και με το άλλο μου έκλεινε το στόμα. Μόλις άφηνε το στόμα μου, φώναζα “Βοήθεια” και πατούσα με το ένα χέρι μου που ήταν ελεύθερο, το κουδούνι, άφηνε το στόμα μου κι έπιανε το χέρι μου. Το μαχαίρι φυσικά πάντα στο λαιμό μου! Τότε στην εποχή του Παπαχρόνη, ήταν στην μόδα οι...βιαστές”. Η ηθοποιός άργησε πολύ να το ξεπεράσει. “Τώρα το ξεπέρασα! Για 10 χρόνια και πλέον έμπαινα σε ασανσέρ με άλλον άνθρωπο. Ακόμη και τώρα ψιλοφοβάμαι. Είμαι πολύ περήφανη που πάλεψα και τον έδιωξα τον “τύπο”. Στο τέλος μου είπε ότι θέλει να φύγει. Τον έπιασαν αλλά η δίκη δεν έγινε ποτέ. Για πολύ καιρό μετά την απόπειρα περπατούσα στο δρόμο και όταν άκουγα βήματα πίσω μου, έτρεμα απ' τον φόβο μου”.
Πηγή: Λοιπόν