Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Γαβράς: Φέτος είχα προτάσεις για σίριαλ αλλά ήταν αδύνατο να πω το «ναι»


Ο Μάνος Γαβράς φόρτωσε τις μπαταρίες του το καλοκαιράκι στην Ελλάδα και επιστρέφει πάλι στο Λος Αντζελες. Οι τηλεοπτικές προτάσεις που του έγιναν δεν κατάφεραν να τον κρατήσουν στην Ελλάδα, αφού ο ηθοποιός έχει βάλει έναν συγκεκριμένο στόχο. «Φέτος είχα προτάσεις για σίριαλ και το χάρηκα ιδιαίτερα, αλλά ήταν πρακτικά αδύνατο να πω το «ναι». Είναι ευκολότερο να κάνω ταινίες στην Ελλάδα, γιατί απαιτούν μια δίμηνη παραμονή μου εδώ» λέει σε συνέντευξη του. Η προσπάθεια να πετύχεις στην Μέκκα του κινηματογράφου σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολη. «Θέλει τεράστια υπομονή και επιμονή, ιδιότητες που συνήθως δεν χαρακτηρίζουν τους ‘Ελληνες. Επειτα η γλώσσα μας σε συνδυασμό με την κουλτούρα μας κάνουν δύσκολη τη συμμετοχή μας σε αμερικανικές ταινίες» αναφέρει ο ηθοποιός. Ο Μάνος Γαβράς αν και βρίσκεται στην άλλη άκρη του Ατλαντικού δεν θα ήθελε να σχεδιάσει το οικογενειακό του μέλλον εκεί. «Θα ήθελα να κάνω οικογένεια στην Ελλάδα και να διατηρώ παράλληλα τις δραστηριότητες μου στο εξωτερικό. Δεν ξέρω, όμως, πως θα τα φέρει η ζωή. Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι θα ζήσω για πάντα στην Αμερική. Και είμαι τυχερός όσον αφορά τους γονείς μου, γιατί ναι μεν με θέλουν κοντά τους, αλλά κυρίως επιθυμούν να είμαι ευτυχισμένος σε όποια χώρα κι αν επιλέξω να μείνω μόνιμα. Επίσης, η μαμά μου ακόμα και τώρα γελάει όταν τη ρωτάνε πότε θα παντρευτώ!»
ΠΗΓΗ “Down Town”