Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Κατερίνα Παπουτσάκη: «H παντρειά και ο γάμος δεν με ενθουσιάζουν”


Φόρτωσε τις μπαταρίες της στη Σητεία και στην Πάτμο και γύρισε για την ολοκλήρωση των γυρισμάτων της ταινίας «Το έτερον ήμισυ». Στα 30 της η Κατερίνα Παπουτσάκη δείχνει κατασταλαγμένη στα «θέλω» της και αποκαλύπτει πως ο γάμος δεν είναι στα άμεσα σχέδια της, αν και ο κινηματογραφικός της ρόλος είναι μιας παντρεμένης γυναίκας. «Γενικά η παντρειά και ο γάμος δεν με ενθουσιάζουν. Από μικρό κοριτσάκι, στην Αθήνα όπου μεγάλωνα, δεν οραματιζόμουνα ποτέ γάμους και νυφικά. Ισως έλεγα να κάνω ένα μετά τα 30.» λέει σε συνέντευξη της. Η ηθοποιός αναφέρει πως στα 30 της εξακολουθεί να λειτουργεί με το συναίσθημα. «Στα συναισθηματικά μου δεν βαδίζω με τη λογική μου. Ποτέ δεν την έβαζα. Στα 30 μου προχωράω μόνο με την καρδιά μου. Είμαι από τους ανθρώπους που έχει επιλέξει να ζει, να μην παρατηρεί τη ζωή του σαν απλός θεατής, κλεισμένη σε ένα σπίτι κάνοντας αυτούς που τη ζούν». Η Κατερίνα σταμάτησε να ασχολείται με τα δημοσιεύματα γύρω από την προσωπική της ζωή. Αδιαφορεί, δεν ανοίγει καθόλου την τηλεόραση και θα θυμώσει πολύ αν κάποιος εισβάλει στην ζωή της άσχημα.

ΠΗΓΗ “Down Town”