Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ελληνίδες "γιαγιάδες" πρωταγωνιστούν στην αμερικάνικη τηλεόραση


Ενα νέο αστέρι ή για την ακρίβεια τρία ξεπρόβαλαν στο διαφημιστικό στερέωμα της αμερικανικής τηλεόρασης, τρεις παραδοσιακές και τρομερές Ελληνίδες γιαγιάδες που κατακρίνουν τους πάντες και τα πάντα εκτός από το ελληνικό γιαούρτι. Πρόκειται για τη διαφημιστική καμπάνια της σειράς προϊόντων Athenos της Kraft, που μεταξύ άλλων διαθέτει γιαούρτι ελληνικού τύπου, χούμους, φέτα και τσιπς από πίτα.

Οι κυρίες Νίνα Γιαννίδη Μαλακούτη, Αλεξάνδρα Παντελάκη και Ζωζώ Ζάρπα επιλέχθηκαν από τη διαφημιστική εταιρεία «Droga5» για να διαφημίσουν τα προϊόντα της Athenos στην αμερικανική τηλεόραση, υποδυόμενες την εμβληματική μορφή της Ελληνίδας γιαγιάς με το τσεμπέρι, η οποία λέει ανοιχτά τη γνώμη της δίχως να λογαριάζει αν θα σοκάρει.

Είναι η πρώτη τηλεοπτική εκστρατεία που κάνει η εταιρεία για τα συγκεκριμένα προϊόντα, θέλοντας να μπει ακόμα πιο δυναμικά στην ταχύτατα εξελισσόμενη αγορά προϊόντων ελληνικού τύπου.

Χαρακτηριστικό της τεράστιας ανόδου που παρατηρείται στη συγκεκριμένη αγορά, είναι η αύξηση, πέρσι, κατά 160% των πωλήσεων του γιαουρτιού που παρασκευάζεται με τον «ελληνικό τρόπο», οι οποίες απέφεραν έσοδα 589 εκατ. δολαρίων, ενώ, συνολικά, οι πωλήσεις τέτοιων προϊόντων αγγίζουν το 1 δισ. δολάρια.

Στοχεύοντας σε ένα κοινό μεταξύ 20 και 30 ετών και κυρίως ανθρώπους με μόρφωση που ετοιμάζονται για το επόμενο βήμα στη ζωή τους, η Kraft αποφάσισε να ξεφύγει από τα στερεότυπα των τέλειων οικογενειών που όλοι μαζί ευτυχισμένοι καταναλώνουν γαλακτοκομικά προϊόντα για πρωινό.

Επιδίωξη της εταιρείας ήταν να δημιουργήσει κάτι πιο αστείο και σύγχρονο. Κατέφυγε λοιπόν στην εμβληματική μορφή της Ελληνίδας γιαγιάς με το τσεμπέρι, που λέει ανοιχτά τη γνώμη της, δίχως να λογαριάζει αν θα σοκάρει.

Αυτό συμβαίνει σ' ένα από τα τρία σποτ της διαφημιστικής καμπάνιας -η οποία άρχισε να προβάλλεται στα τέλη Φεβρουαρίου στην αμερικανική τηλεόραση- όπου μία κοπέλα ετοιμάζεται όλο χαρά να σερβίρει χούμους στους φίλους της, όταν ο αφηγητής ζητάει τη γνώμη της γιαγιάς.

«Πόρνη»
Το πρώτο σχόλιο προκαλεί αμηχανία αφού η ηλικιωμένη Ελληνίδα λέει στην κοπέλα ότι είναι ντυμένη σαν «πόρνη». Η κοπέλα μένει άναυδη, αναρωτιέται αν άκουσε καλά και η γιαγιά επαναλαμβάνει τον χαρακτηρισμό.

Ωστόσο, βρίσκει και κάτι θετικό, το γεγονός ότι η κοπέλα σερβίρει χούμους της Athenos. Αυτή είναι και η κεντρική ιδέα, δηλαδή ότι η γιαγιά δεν βρίσκει τίποτα του γούστου της, ωστόσο εγκρίνει τα διαφημιζόμενα προϊόντα.

Στα άλλα δύο σποτ η γιαγιά κατακεραυνώνει ένα νεαρό ζευγάρι, λέγοντας ότι θα βρεθούν στην κόλαση επειδή συζούν, ενώ δεν διστάζει να ρεζιλεύει τον πατέρα της οικογένειας που κάθεται στο σπίτι και προσέχει τα παιδιά, ενώ η γυναίκα του δουλεύει.


πηγη ΕΘΝΟΣ