Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Xατζηβασιλείου: "Δεν ανησυχώ για τη στιγμή που θα σβήσουν τα φώτα"


Η Βίκυ Χατζηβασιλείου ανοίγει τα χαρτιά της και αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο σχετικά με την πρόταση αλλαγής της ημέρας και ώρας μετάδοσης της εκπομπής της, «Πάμε Πακέτο». Οι ιθύνοντες του καναλιού της Κάντζας, ανακοίνωσαν πως η πολύ επιτυχημένη εκπομπή θα σταματήσει να προβάλλεται κάθε Πέμπτη και θα μεταφερθεί τη Δευτέρα απέναντι από το πολυδιαφημισμένο σήριαλ του mega «Το νησί». Γεγονός που πανικόβαλε πολλούς για το μέλλον της εκπομπής της Βίκυς Χατζηβασιλείου. Η ίδια όμως όπως δηλώνει δε φοβάται τίποτα: «Έχω ξαναπεράσει από τη Δευτέρα, απέναντι από το «Στο παρά πέντε». Δεν τρομάζω. Η μαμά μου, ξέρετε, ανησυχούσε γιατί ως παιδί δεν φοβόμουν. Εξάλλου, έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στο προϊόν μας. Χαίρομαι με τις υψηλές επιδόσεις, αλλά έχω πιο σοβαρές αγωνίες, όπως το να γίνει σωστά η δουλειά μας. Επιπλέον αντέχω τις σκληρές μάχες», λέει η πάντα «ετοιμοπόλεμη» δημοσιογράφος.
Η Βίκυ Χατζηβασιλείου είναι απόλυτα συνειδητοποιημένη για το τι εστί τηλεόραση και για το γεγονός ότι υπάρχει ημερομηνία λήξης. «Δεν ανησυχώ για τη στιγμή που θα σβήσουν τα φώτα. Δεν πάνε να σβήσουν κι αύριο; Αν περίμενα να βρω την ισορροπία μου από την τηλεόραση, που είναι ο χώρος των τρελών, θα είχα καταστραφεί», δηλώνει η παρουσιάστρια. HELLO