Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Μαίρη Συνατσάκη: Περιμένω να βγει στον αέρα το Master Chef 2

Για τις δυσκολίες στην τηλεόραση ιδιαίτερα αυτή τη χρονιά αλλά και το «Master Chef 2» μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της Μαίρη Συνατσάκη. «Στην τηλεόραση, όπως άλλωστε και σε όλους τους χώρους, υπάρχει μια συνεχόμενη δυσκολία. Προσωπικά αισθάνομαι τυχερή μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση μια και συνεχίζω να έχω δουλειά και να προσπαθώ για το καλύτερο... Δε μπορώ ούτε να γκρινιάζω ούτε να παραπονιέμαι, παρ' όλες τις δυσκολίες», ανέφερε στο περιοδικό Hello. Περιμένει το Master Chef 2 να βγει στον αέρα; «Ναι! Μπορεί όλη η ομάδα της εκπομπής το τρίμηνο που διήρκεσαν τα γυρίσματα να κάναμε κι άλλα πράγματα παράλληλα, αλλά κανένας μας δε θυμάται τίποτα άλλο εκτός από το Master Chef ». Όλοι μας είχαμε δοθεί ολοκληρωτικά σε αυτό το project, σε σημείο που είχαμε χαθεί από την οικογένειά μας και τους φίλους μας. Το ζούσαμε σαν το δικό μας ριάλιτι!», ανέφερε και πρόσθεσε ότι της αρέσουν οι εκπομπές μαγειρικής: «Μου αρέσει πολύ το φαγητό και μάλιστα ένα από τα χόμπι μου είναι να πραγματοποιώ εξόδους με τους φίλους μου και να ανακαλύπτω καινούργια εστιατόρια και γεύσεις. Γι' αυτό ήμουν και φανατική τηλεθεάτρια του πρώτου Master Chef, ενώ μου αρέσει να παρακολουθώ όλα τα ελληνικά ή ξένα προγράμματα μαγειρικής».