Σάββατο, 12 Μαΐου 2012

Η κρίση στα ελληνικά media ρεπορτάζ στο Al Jazeera

«Η κρίση στα ελληνικά media» τιτλοφορείται ρεπορτάζ του Al Jazeera, ως μια προσπάθεια να εξεταστεί το «πώς η κατάρρευση της ελληνικής οικονομίας έχει χτυπήσει και τα ΜΜΕ της χώρας». «Τα ελληνικά μέσα έχουν δει και καλύτερες μέρες. Μέχρι πρόσφατα, η μικρή χώρα των 11 εκατομμυρίων ανθρώπων είχε ένα τομέα ενημέρωσης «μαμούθ» με 11 τηλεοπτικά κανάλια, 71 ραδιοφωνικούς σταθμούς και πάνω από 22 εθνικές εφημερίδες», αναφέρει χαρακτηριστικά. Το ρεπορτάζ της Marcela Pizarro, που παρουσιάστηκε στην εκπομπή Listening Post του Al Jazeera, ξεκινάει με την πρόσφατη δημοσιογραφική κάλυψη των εκλογών και εξαρχής κάνει λόγο για συμφέροντα μεγαλοεπιχειρηματιών που επηρεάζουν τον τρόπο παρουσίασης της οικονομικής κρίσης προς τα έξω. «Το πρόβλημα με τα ελληνικά media δεν είναι μόνο οι χιλιάδες απολύσεις. Είναι ότι κινδυνεύει η δημοκρατία. Οι ίδια άνθρωποι που δημιούργησαν αυτήν την κρίση επιμένουν σήμερα ότι θα την ξεπεράσουν. Στην πραγματικότητα αυτό που κάνουν είναι να χειραγωγούν την κοινή γνώμη», αναφέρει μεταξύ άλλων ο Δημήτρης Τρίμης, πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ.