Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Independent : «’Εφυγα από την Ελλάδα επειδή μου έκλεψαν τα όνειρά μου»


Independent : «’Εφυγα από την Ελλάδα επειδή μου έκλεψαν τα όνειρά μου»
04/08/2011 11:12

Mε τίτλο «Greece: The create escape» η εφημερίδα Independent παρουσιάζει καθημερινά σε στήλη που έχει δημιουργήσεις τις ιστορίες απόδρασης Ελλήνων από την πατρίδα τους.

Οπως αναφέρει το δημοσίευμα, η οικονομική κατάρρευση αναγκάζει την έξοδο των Ελλήνων, που δεν εμπιστεύονται το μέλλον τους στον τόπο που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν.

«Έφυγα επειδή μου έκλεψαν τα όνειρά μου. Σ 'αγαπώ Ελλάδα. Είσαι το σπίτι μου», γράφει ο φωτογράφος Μάνος Μακ. στο Facebook του, καθώς αδειάζει τις βαλίτσες του στο νέο διαμέρισμά του στο Λονδίνο.

Είναι όμως ένας από τους πολλούς Έλληνες που - εν μέσω μιας οικονομικής κατάρρευσης - έχουν δει τα σχέδια του να γκρεμίζονται και παίρνει τον δρόμο της μετανάστευσης.

«Μερικοί θα ξεπεράσουν τη θύελλα, άλλοι εχουν ήδη φύγει. Το μαζικό κύμα μετανάστευσης από μορφωμένους και επαγγελματίες πολίτες στην Ελλάδα θα μπορούσε να την αφήσει σε μια μόνιμη κατάσταση δημιουργικής λήθης» καταλήγει το δημοσίευμα.

Ρ.Κ