Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Σίσσυ Χρηστίδου: «Όταν έφτασα τα 94 κιλά σταμάτησα να ζυγίζομαι»


Δεύτερη καλεσμένη το βράδυ της Πέμπτης στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου ήταν η Σίσσυ Χρηστίδου, η οποία μίλησε μεταξύ άλλων για τα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, για τα σχέδιά της για ένα δεύτερο παιδί, αλλά και για τη Ράνια Θρασκιά. «Αν δεν έκανα αυτή τη δουλειά, πιστεύω ότι θα ήμουν 170 κιλά» παραδέχτηκε με χιούμορ η Σίσσυ. «Έχω θέμα με το φαΐ. Το αγαπάω. Και έχω και μια ιδιαιτερότητα: Δεν εξαρτάται η ευτυχία μου από τα κιλά μου» πρόσθεσε. Έχοντας δηλώσει πως θα κάνει δεύτερο παιδί όταν χάσει τα κιλά της πρώτης εγκυμοσύνης, και έχοντας πλέον χάσει αυτά τα κιλά, η Σίσσυ σχολίασε: «Ε, όχι και να κάνω το δεύτερο στο καπάκι! Εγώ αυτό που σκέφτομαι είναι να πάει σχολείο το πρώτο, για να κάνω το δεύτερο. Ο δικός μου ο γιος είναι πολύ ζόρικο παιδί, τρέχω όλη μέρα από πίσω του», ενώ δεν δίστασε να αποκαλύψει σχετικά με τα κιλά που είχε πάρει: «Με ρωτάνε πόσα κιλά πήρα και λέω 30 με 40. Δεν ξέρω πόσα ακριβώς, γιατί όταν έφτασα τα 94, σταμάτησα να ζυγίζομαι». Σχετικά με το αν η ίδια, όντας παντρεμένη, φλερτάρει με άλλους άνδρες, η παρουσιάστρια είπε: «Γενικά το φλερτ το θεωρώ υγιές. Είναι κάτι αθώο. Μπορεί να φλερτάρω με τον πιτσαδόρο», ενώ όταν ρωτήθηκε από τον Πέτρο Κωστόπουλο αν έχει τσακωθεί με τη Ράνια Θρασκιά, απάντησε: «Όχι. Η Ράνια είναι ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους που έχουν περάσει από τη ζωή μου. Από εκεί και πέρα, όταν κάποια στιγμή έφυγα εγώ για Θεσσαλονίκη γιατί μόλις είχε γεννηθεί το μωρό και είχα ανάγκη να φύγω, λίγο απομακρυνθήκαμε - χωρίς να γίνει ποτέ κανένας καβγάς και καμία διαμάχη. Ήταν ένας άνθρωπος που με στήριξε πολύ, που μου έδωσε πάρα πολλά -αυτό το αναγνωρίζω και πάντα θα το αναγνωρίζω- και που, αν θελήσει ποτέ να γυρίσει στη ζωή μου, η αγκαλιά μου θα είναι ανοιχτή». πηγή:freegossip