Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Στικούδη: "Αν δεν τα καταφέρω, δεν πειράζει. Πάμε για άλλα»....


Για τη συμμετοχή της στο μουσικό διαγωνισμό «Just The Two Of Us», αλλά και τις σέξι εμφανίσεις της μίλησε η Κατερίνα Στικούδη, καλεσμένη σε πρωινή εκπομπή.

«Στην σκηνή του Just The Two Of Us δεν αισθάνομαι καθόλου άγχος. Βεβαίως, πριν ανέβω είμαι αρκετά αγχωμένη». Αναφερόμενη στον παρτενέρ της στο μουσικό σόου, η Κατερίνα είπε: «Μ’ αρέσει που είμαι μαζί με τον Νίκο Μίχα, δεν νομίζω πως θα ήθελα να είμαι με κάποιον άλλον».

Οι σέξι φωτογραφήσεις θεωρεί πως δεν θα έπρεπε να ενοχλούν το σύντροφό της: «Αν κάποιος άνδρας έχει πρόβλημα με τον τρόπο που βγαίνει η εικόνα μου προς τα έξω δεν υπάρχει λόγος να βρίσκεται δίπλα μου. Δεν νομίζω πως οι φωτογραφήσεις που έχω κάνει με έχουν μειώσει. Αν βρω τον άνδρα τον μοναδικό και αυτός έχει αντιρρήσεις θα προσπαθήσω να τον πάρω με το καλό και να τον κάνω να δεχθεί. Αν δεν τα καταφέρω, δεν πειράζει. Πάμε για άλλα»....

Είναι γνωστό, ωστόσο, ότι η γλυκιά παρουσιάστρια αποφεύγει να μιλά για τα προσωπικά της και εξηγεί το λόγο: «Σέβομαι τους γονείς μου και θέλω να μιλήσω μόνο όταν έρθει η ώρα να παντρευτώ. Δεν μου αρέσει να βγαίνουν όλα προς τα έξω και να δίνω το δικαίωμα να τα συζητάνε όλοι. Άμεσα πάντως δεν σκέφτομαι τον γάμο», κατέληξε.

tvnea