Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Facebook για… άσχημους!


Ο Τομ Κλίφορντ και η Τζανίν Γουόλκερ, έζησαν ένα θυελλώδες online ρομάντζο μέσω του site γνωριμιών «Ugly Bag Ball», το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για να φέρνει κοντά άσχημους ανθρώπους ή κατά την ερμηνεία που δίνουν οι υπεύθυνοι του site: «αισθητικά αμφισβητούμενους».
Με πρόσωπο που ο ίδιος λέει «έκανε τα παιδάκια να κλαίνε», ο 36χρονος Τομ είχε χάσει κάθε ελπίδα ότι θα έβρισκε τη γυναίκα της ζωής του: «ανέκαθεν αποτελούσα αντικείμενο χλευασμού από τις γυναίκες, εξαιτίας της εμφάνισης μου, αλλά η ζωή μου άλλαξε όταν συνάντησα την Τζανίν. Είναι όμορφη και την αγαπώ με κάθε δυνατό τρόπο».

Ο 36χρονος που ήταν μόνος του από το 1998, εντόπισε την 31χρονη Τζανίν στο site, και της έστειλε το εξής mail: «Αγαπητή Τζανίν, μόλις είδα το όμορφο σου πρόσωπο και θα ήθελα να σε συναντήσω. Μένουμε αρκετά κοντά. Αν και το πρόσωπο μου κάνει τα παιδάκια να κλαίνε, εγώ πιστεύω ότι η ομορφιά είναι στα μάτια του θεατή, και πιστεύω ότι θα με αγαπήσεις».
Η 31χρονη Τζανίν δέχθηκε αμέσως και οι δυο τους άρχισαν να βγαίνουν ραντεβού όπου και συνειδητοποίησαν ότι έχουν πολλά κοινά μεταξύ τους όπως την αγάπη τους για το «βρώμικο» φαγητό, καθώς και για τα δείπνα υπό το φως της… τηλεόρασης. Και απ΄ότι φαίνεται ήταν έρωτας κεραυνοβόλος αφού τέσσερα ραντεβού μετά, αποφάσισαν να αρραβωνιαστούν: «Ο Τομ δεν είναι ο Μπράντ Πίτ, αλλά ούτε και εγώ είμαι η Αντζελίνα. Για μένα ο Τομ είναι ένας πανέμορφος πρίγκιπας. Είμαι ευτυχισμένη που τον γνώρισα και τρελά ερωτευμένη μαζί του» λέει η 31χρονη Τζανίν.
Το ζευγάρι θα παντρευτεί μέσα στο χειμώνα, ενώ το Ugly Bug Ball τους έκανε δώρο το ταξίδι του μέλιτος στην Ουαλία, καθώς αποτελούν το πρώτο online ζευγάρι που η γνωριμία του μέσω του site κατέληξε σε γάμο.

totefteri