Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Καραβάτου: "Mου έκανε πρόταση γάμου ο Κρατερός"


Η Κατερίνα Καραβάτου βρέθηκε χθες στο πλατό της εκπομπής του Πέτρου Κωστόπουλου και μίλησε για τον αγαπημένο της Κρατερό Κατσούλη και τη σχέση τους, αλλά και για την εγκυμοσύνη της Φαίης Σκορδά. Για τη σχέση της με τον Κρατερό Κατσούλη είπε χαρακτηριστικά: «Για γάμο λέμε, δεν έχουμε πει ημερομηνία αλλά λέω να μην αργήσω. Μου έκανε πρόταση. Όλα έγιναν όπως έπρεπε. Δεν θέλει ο Κρατερούλης δημοσιοποίηση τέτοιων στιγμών γι’ αυτό δεν θα πω λεπτομέρειες. Αν μου έλεγες ότι θα πάω κάμπινγκ, θα μαγειρεύω έξω απ’ τη σκηνή, θα ανεβώ σε μηχανές ή θα κάνω μπάνιο με σαπουνάκι μέσα στη θάλασσα θα σου έλεγα ότι είσαι τρελός. Από τότε που τον έχω γνωρίσει έχουν αλλάξει όλα. Έχει αλλάξει συθέμελα η κοσμοθεωρία μου. Θα συνεχίζω να τα κάνω αυτά για τον Κρατερό».
Η Κατερίνα απάντησε και σε όσους την «κατηγορούν» ότι κλαίει πολύ συχνά στον τηλεοπτικό αέρα: «Δεν μπορώ να το συγκρατήσω. Είναι κάτι που βγαίνει αυθόρμητα. Έχω δύο δακρυικούς πόρους, έτσι μου είπε ο οφθαλμίατρος, ενώ κανονικά ο άνθρωπος έχει έναν».
Για την εγκυμοσύνη της Φαίης Σκορδά: «Δεν επιτρέπεται να την κριτικάρουν που είναι έγκυος. Δεν έχουμε πει τίποτα στην εκπομπή. Δεν ξέρω αν το σχολιάσαμε καν».
Πώς θα αντιδρούσε αν της έλεγε ο Κρατερός να αφήσει την τηλεόραση; «Δεν θα μου έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο. Αλλά αν φτάναμε στο σημείο αυτό και υπήρχε η πιθανότητα αυτή θα το έκανα. Έχω την οικογένεια πολύ ψηλά»....
gossip-tv