Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Ο τηλεοπτικός Κενάν αποκαλύπτει την προσωπική του ζωή...


Ο γοητευτικός «Κενάν» της τηλεοπτικής σειράς «Κισμέτ» ή ο κατά κόσμο Μπουράκ Χαλί μιλάει για την οικογένειά του και τις εντυπώσεις του από την επίσκεψή του στην Ελλάδα.

Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις σας από την τριήμερη και ουσιαστικά πρώτη σας επίσκεψη στην Αθήνα;
«Έχω ταξιδέψει στην Ελλάδα, στην Κομοτηνή και στην Θεσσαλονίκη, αλλά αυτή ήταν η πρώτη μου επίσκεψη στην Αθήνα. Από το πρωί της Κυριακής, από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στο αεροδρόμιο, όλοι ήταν πολύ καλοί, πολύ θερμοί μαζί μου. Είδα ότι έχουμε αρκετές ομοιότητες σαν λαοί. Πριν καν φτάσουμε στο ξενοδοχείο μας, είχα ζητήσει να σταματήσουμε λίγο έξω από τη Βουλή, στον Άγνωστο Στρατιώτη. Εντυπωσιάστηκα γιατί αμέσως με γνώρισαν, μου φώναζαν: “Κενάν Κενάν!” ακόμη και τούρκικες λέξεις , ; “ταμάμ” ή “ταπί” , μου έλεγαν».
Πώς σας φάνηκε η ελληνική κουζίνα και η νυχτερινή διασκέδαση, γιατί μέχρι και τα μπουζούκια επισκεφθήκατε;
«Το φαγητό ήταν πραγματικό εκπληκτικό! Δεν έχω λόγια! Μου έχουν πει , από την Κυριακή που έφθασα στην Ελλάδα για τις σπεσιαλιτέ της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου και το περίφημο χταπόδι με μέλι και περίμενα πώς και πώς να πάω στο εστιατόριο. Πραγματικά πέρασα πολύ ωραία στα μπουζούκια. Το διασκέδασα πολύ. Οι τραγουδιστές μου αφιέρωναν συνέχεια τραγούδια. Φύγαμε νωρίς το πρωί, κυριολεκτικά λίγο πριν από την πτήση επιστροφής μου στην Τουρκία».
Φαντάζομαι επειδή περάσατε τόσο καλά, σίγουρα θα μας επισκεφθείτε σύντομα;
«Σίγουρα, μόλις βρω λίγο χρόνο, θα ήθελα να ξαναέρθω στην Αθήνα , μαζί με την γυναίκα μου και το γιο μου. Ίσως να επισκεφθούμε αυτή τη φορά κάποιο νησί».
Η γυναίκα σας έχει ακολουθήσει τον δικό σας επαγγελματικό δρόμο. Υπήρξε μοντέλο και μετά έγινε ηθοποιός όπως και εσείς.
«Γνωριστήκαμε το 1992, σε ένα fashion show,και μάλιστα το 1995, όταν ανακηρύχθηκα ο ωραιότερος άνδρας της Τουρκίας, εκείνη ανακηρύχθηκε η ωραιότερη γυναίκα αντίστοιχα».
Ήταν κεραυνοβόλος έρωτας;
«Και όμως όχι!»
Εκείνη ήταν δύσκολη ή εσείς;
«Δεν ήταν αυτό. Πριν γίνουμε ζευγάρι ,ήμασταν πάρα πολλοί καλοί φίλοι, μοιραζόμασταν συναισθήματα μόνο φιλικά όχι ερωτικά. Πέντε χρόνια μετά την πρώτη μας γνωριμία βρεθήκαμε σε ένα fashion show, στη Μόσχα, κι εκεί ήρθαμε πιο κοντά, ερωτευτήκαμε και αργότερα παντρευτήκαμε».
Βρίσκετε αρκετό χρόνο για την οικογένεια ή νιώθετε πιεσμένος και λόγω δουλειάς, αφού τα γυρίσματα για το σίριαλ είναι καθημερινά;
«Ειλικρινά προσπαθώ να βρίσκομαι κοντά στην οικογένεια μου, όποτε μπορώ. Όταν τελείωσε το προηγούμενο από το “Κισμέτ” σίριαλ, είχα αποφασίσει να μην δουλέψω για ενάμιση χρόνο, γιατί ο γιος μου ήθελα να γνωρίσει εμένα, να γνωρίσει καλύτερα τον πατέρα του».
Στο ρόλο του “Κενάν”, παίζετε έναν καλλιτέχνη, ένα βιολιστή, αρκετά χαμηλών τόνων άνθρωπο. Μοιάζει με το δικό σας χαρακτήρα ή θα λέγαμε ότι είναι ένας εντελώς διαφορετικός ρόλος;
« Ο “Κενάν”, ως ρόλος, ως πρόσωπο, μπορεί να είναι χαμηλών τόνων, αλλά μπορεί να γίνει των άκρων στις αντιδράσεις του. Δεν είναι τόσο κοντά στον δικό μου χαρακτήρα σε πολλά πράγματα .Εγώ προτιμώ να ζω την στιγμή , το τώρα σε αντίθεση με εκείνον».
Πηγή:HELLO