Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Δωρεοθέα Μερκούρη: "Χωρίς τους φίλους μου δεν θα μπορούσα να ζήσω».


Αν η Σοφία Λόρεν αποκτούσε κόρη τότε θα ήταν η Δωροθέα Μερκούρη, που περπατά σαν σταρ της Τσινετσιτά στους δρόμους της Ρώμης, όπου πρόσφατα μετακόμισε και μιλάει για όλα. Η ηθοποιός είναι κεντρικό πρόσωπο καμπάνιας δίπλα στην Μπελούτζι και η καριέρα της έχει ανοίγει φτερά...στον κινηματογράφο. Κάποιες μέρες δεν της αρέσει η μύτη και τα μαλλιά της και άλλοτε πάλι ξυπνάει και δεν της φταίει απολύτως τίποτα. Άλλωστε δεν έχει μάθει να το βάζει κάτω. Θεωρεί αδυναμία της αλλά όχι λάθος το ότι είναι υπερβολικά ρομαντική και χείμαρρος. Ήθελε πολλά χρόνια να επιστρέψει στην αιώνια πόλη, τη Ρώμη και όπως δήλωσε: «Νιώθω πως άργησα κιόλας. Εδώ θέλω να μεγαλώσουν τα παιδιά μου, εδώ υπάρχει άφθονος ρομαντισμός ακόμα, στοιχείο αναγκαίο ως έμπνευση για μένα» .Έτσι δεν δίστασε να πάρει τις δυο πανέμορφες κόρες της, την Γκάια 6 ετών και την Ηλέκτρα 10 ετών και να μετακομίσει πρόσφατα εκεί. Συνεχίζει λέγοντας: «Ποτέ δεν είχα στο νου μου ότι θα μείνω μόνιμα στην Ελλάδα, όσο κι αν την αγαπώ, επειδή είναι μια χώρα που δεν με καλύπτει επαγγελματικά» .Η ομοιότητά της με σταρ της Τσινετσιτά , όπως η Σοφία Λόρεν, είναι εμφανέστατη. Ρωτώντας την αν αυτό είναι βάρος για την ίδια και περιορισμός για τους ρόλους τους οποίους κερδίζει γελάει και απαντά: «Είναι ευτυχής συγκυρία .Και κάτι που τελικά μόνο στην Ελλάδα παίρνει τόση έμφαση, και το διασκεδάζω. Στην Ιταλία όμως περνά απαρατήρητο». Αυτή την εποχή εργάζεται καθημερινά για την ταινία θρίλερ “Final Cut” στον πρωταγωνιστικό ρόλο μιας ψυχιάτρου που θυμίζει πολύ τον αντίστοιχο της Τζόντι Φόστερ στη “Σιωπή των Αμνών” και αναμένεται να βγει στις αίθουσες μέσα στο 2011.Για τον διαζύγιο της δηλώνει: «Τον αγάπησα πάρα πολύ και παράφορα, κάναμε δύο κορίτσια, το ότι χωρίσαμε δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από απλώς αυτό». Ξεκίνησε να εργάζεται ως μοντέλο και μετά τα 19 της σπούδασε υποκριτική. Παραδόξως όμως, για καμία από τις μέχρι σήμερα δουλειές της δεν είναι ιδιαίτερα περήφανη όπως εξομολογείται: «Μόνο για το σύνολό τους είμαι. Αν δεν είχα κάνει στη ζωή μου όλα όσα έκανα, δεν θα ήμουν αυτή την στιγμή όπως είμαι. Αλλά τώρα ουσιαστικά ξεκινάω με την υποκριτική. Είμαι 36 ετών και κάνω χρήση της δεύτερης ευκαιρίας στη ζωή». Όλοι οι άντρες μυστηριωδώς όπως υποστηρίζει που την πλησιάζουν θέλουν να την παντρευτούν και να κάνουν παιδιά μαζί της. Και όπως είπε: «Ίσως επειδή είμαι πολύ καλή μαζί τους» λέει και γελάει συνεχίζοντας «Ξέρεις τι είναι ποιο σημαντικό στη ζωή μου; Η φιλία. Χωρίς τους φίλους μου δεν θα μπορούσα να ζήσω».
Πηγή:LIFE&STYLE