Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Ο Κενάν από το Κισμέτ έχει καταγωγή από την Κομοτηνή


Ο Κενάν είναι ο διάδοχος του Ονούρ στις καρδιές των τηλεθεατών του Antenna, καθώς χάρη σ’ αυτόν κολλάνε στην μικρή οθόνη για να παρακολουθήσουν τις ανατροπές του έρωτα του με τη Λάμια και χαρίζουν χρυσά ποσοστά στο κανάλι του Αμαρουσίου. Ο ίδιος μίλησε σε γνωστό περιοδικό για την απόφαση του να γίνει ηθοποιός αλλά και για την οικογένεια του. «Έκανα μόντελινγκ για δέκα χρόνια. Εκείνη την περίοδο μου έγιναν κάποιες προτάσεις που αφορούσαν την υποκριτική κι ένιωσα τον εαυτό μου έτοιμο να κάνω πράξη αυτό που ήθελα». Νιώθει πολύ χαρούμενος που οι τούρκικες σειρές κάνουν τόσο μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα. «Θεωρώ ότι έχουμε παρόμοιες κουλτούρες, συναισθήματα, γεύσεις, αρώματα, ακόμη και οι ζωές μας είναι τόσο κοντά. Ο πατέρας μου γεννήθηκε στην Κομοτηνή και μέσα μου κουβαλάω πολλά θετικά συναισθήματα για τους Έλληνες». Τον ελεύθερο του χρόνο προτιμά να τον περνάει με τον γιο του. «Η ζωή μου εκτός πλατό είναι ήσυχη, μου αρέσει να περνάω τον ελεύθερο μου χρόνο με τον γιό μου. Δεν μου αρέσει να βγαίνω πολύ τα βράδια, αλλά όταν το επιτρέπει ο καιρός απολαμβάνω βόλτες με ην μηχανή μου στη φύση».
Πηγή: Τv ζάπινγκ