Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Δούκισσα Νομικού: Με ποιόν δηλώνει πως είναι ερωτευμένη;


Καλεσμένη στην Τατιάνα Στεφανίδου ήταν σήμερα η Δούκισσα Νομικού, η οποία μίλησε για τον Γιώργο Καπουτζίδη.
Τι είπε; Οτι είναι «ερωτευμένη» μαζί του και η εμπειρία της στο “Just the two of us” είναι σημαντική. «Τον Γιώργο τον είχα γνωρίσει όταν είχε έρθει ως καλεσμένος στον "Όμορφο Κόσμο" και αμέσως τον είχα συμπαθήσει. Όταν τον γνώρισα καλύτερα, πραγματικά με μάγεψε, τον ερωτεύτηκα. Αν ήμουν δική του επιλογή ή αν έριξε την πρόταση το Mega, δεν το γνωρίζω. Ξέρω σίγουρα ότι χάρηκε πολύ όταν έμαθε ότι θα είμαστε μαζί» δήλωσε, ενώ συνέχισε: «Η πιο αγαπημένη μου στιγμή ήταν η χθεσινή, γιατί ήταν κάτι που μου άρεσε πολύ και το ήθελα πολύ. Θεωρώ ότι η χθεσινή στιγμή, ενώ ήταν η καλύτερη, ήταν και η πιο δύσκολη, γιατί ήθελα να κάνω τους ανθρώπους που με εμπιστεύτηκαν να νιώσουν περήφανοι, να νιώσουν χαρά και ικανοποίηση. Οι άνθρωποι του Mega είναι πολύ κοντά μας, είναι πολύ ζεστοί και φιλικοί. Νιώθω πολύ περήφανη που είμαι στο Mega, γιατί δίνουν ευκαιρίες σε νέα πρόσωπα, όπως σε εμένα»