Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Φαίη Σκορδά: "Παντρευτήκαμε για να κάνουμε παιδί"


Οι φήμες δίνουν και παίρνουν περί εγκυμοσύνης της Φαίης Σκορδά και πραγματικά δεν καταλαβαίνουμε γιατί ασχολούνται όλοι τόσο πολύ με αυτό. Μήπως κάποιοι το διαρρέουν για λόγους τηλεθέασης. Ακόμα κι έγκυος να είναι, τι έγινε; Ακόμα μια εγκυμονούσα στο γυαλί. So what? Τι είπε στο Downt Town η παρουσιάστρια για όλα αυτά; «Σου μιλάω ειλικρινά, ποτέ δεν έχω κρύψει κάτι και ξέρω πως όλα μαθαίνονται, αλλά σέβομαι την οικογένεια μου, τα δικά τους συναισθήματα, το να μην τους φέρω σε δύσκολη θέση. Μήπως για τη σχέση μου ή το γάμο μου με τον Γιώργο το έκρυψα;» λέει η Φαίη και συνεχίζει: «Συζήτησα με την οικογένεια μου πρώτα και μετά το παραδέχτηκα. Μία εγκυμοσύνη είναι κάτι πολύ ευχάριστο, ένα δώρο Θεού και ό, τι καλύτερο θα μπορούσε να μας συμβεί. Άλλωστε, γι’ αυτό το λόγο παντρευτήκαμε με τον Γιώργο, αλλιώς ζούσαμε μαζί, ο γάμος δεν μας άλλαξε σε κάτι. Παντρευτήκαμε για να κάνουμε παιδί. Και η οικογένεια για μένα είναι πάνω από οποιαδήποτε δουλειά. Οποιαδήποτε! Και σε αυτό είμαι κάθετη». Τα συμπεράσματα δικά σας…