Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Χατζηβασιλείου: Mε ενοχλεί που με αποκαλούν "αυτή που κλαίει"


Λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα της εκπομπής της “Πάμε πακέτο”, η Βίκυ Χατζηβασιλείου μιλά για τις αλλαγές στην ημερομηνία έναρξης της αλλά και για την οικογένεια της. “Η αλήθεια είναι ότι είχαμε πολλές αλλαγές στην ημερομηνία έναρξης και αυτό σίγουρα δεν είναι ευχάριστο. Ήταν τιμητικό αφού δείχνει ότι πίστεψαν ότι το “Πακέτο” θα είναι αξιόμαχο απέναντι στο “Νησί”. Απλά έγιναν τηλέφωνα από τηλεθεατές που ζήτησαν το “Πακέτο” να γυρίσει την Πέμπτη. Δέχτηκα αδιαμαρτύρητα ότι μου ζητήθηκε από τον σταθμό”. Η ίδια υποστηρίζει πως θα “έκοβε” νούμερα από το “Νησί”. “Είμαι σίγουρη πως θα έκοβα νούμερα από το “Νησί”. Τι είναι τηλεόραση για την Βίκυ Χατζηβασιλείου; “Δεν κάνω τηλεόραση για το κέφι μου. Σίγουρα αγαπάω πάρα πολύ την τηλεόραση αλλά δεν είμαι ο άνθρωπος που θα πατούσε ποτέ πάνω στην άνεση κάποιου άλλου. Πάντα έβγαζα το ψωμί μου μόνη μου και ποτέ δεν ακούμπησα σε αλλότριες δυνατότητες”. Τολμά να παραδεχτεί πως χτυπά το χέρι της στο τραπέζι. “Το χέρι στο τραπέζι το έχω χτυπήσει πολλές φορές! Τώρα δεν ξέρω αν στο μέλλον μπορεί να πετάξω και καμιά κατσαρόλα. Οφείλω να βελτιώνομαι, να γίνω πιο ήρεμη και συνετή”. Δηλώνει πως την ενοχλεί που την αποκαλούν “αυτή που κλαίει”. “Με ενοχλεί γιατί είμαι άνθρωπος που κυρίως γελάει. Είναι λογικό βέβαια γιατί η εκπομπή που παρουσιάζω είναι συγκινητική, είναι ένα συναίσθημα που μοιράζομαι με τον κόσμο. Είναι δύσκολο να το πετύχεις και μάλιστα με τόσο κόσμο. Απλά δεν είμαι μόνο αυτή που κλαίει”.
Πηγή: Real