Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Βλοντάκης:"Εχω πανικοβληθεί με τη δημοσιότητα"


Ο Αντώνης Βλοντάκης μίλησε για το «Just the two of us», τη συνεργασία του με την Ραλλία Χρηστίδου και την εμπειρία που έχει αποκομίσει από την τηλεόραση. «Μπορεί να την έχουμε γλυτώσει δυο φορές, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα φθάσουμε μέχρι το τέλος. Θέλω να πιστεύω ότι ο κόσμος εισπράττει το δέσιμο που έχουμε με τη Ραλλία και αναγνωρίζει την προσπάθεια που κάνουμε» δήλωσε ο Αντώνης Βλοντάκης. Και πρόσθεσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος και αισθάνομαι πολύ τυχερός που συνεργάζομαι με τη Ραλλία, διότι έχει σωστές βάσεις και μουσική παιδεία, αλλά κυρίως επειδή έχει την υπομονή να μου εξηγήσει τι ακριβώς πρέπει να κάνω». Όσο για το αν φοβάται κάποιο ζευγάρι ο ίδιος είπε χαρακτηριστικά: «Δεν με ενδιαφέρει να μείνω μέχρι το τέλος. Θέλω κάθε εβδομάδα να περνάω καλά, αν και ως ανταγωνιστικός άνθρωπος από τη φύση μου, με ενδιαφέρει να βγάζω ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα πάνω στη σκηνή». Όσο για την κριτική επιτροπή τόνισε: «Ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει και τόσο πολύ η κριτική επιτροπή που μου ασκείται. Θα με πείραζε αν ήταν πάνω σε ένα αντικείμενο που το γνωρίζω, όπως είναι το πόλο». Όσο για την εμπειρία του στην τηλεόραση είπε: «Για να είμαι ειλικρινής αρκετές φορές έχω πανικοβληθεί με τη δημοσιότητα και την υπερέκθεση που έχω αλλά προσπαθώ να το δω χαλαρά και διασκεδαστικά, διότι αν το πάρει κανείς πολύ σοβαρά κινδυνεύει να καεί». Πηγή:Hello