Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Noμικού: "«Όποιος λέει ότι δεν έχει καεί από έρωτα λέει ψέματα"


Φέτος έχουμε την χαρά να την απολαμβάνουμε από τα backstage του μουσικού talent show ‘Just the two of us’. Η Δούκισσα Νομικού ανοίγει τα χαρτιά της και μιλά για όλα σε γνωστό περιοδικό. Πως είναι η σχέση της με τον Γιώργο Καπουτζίδη; «Φέτος έχω την πολυτέλεια να απολαμβάνω ότι κάνω. Νιώθω πιο ήρεμη, πιο ώριμη και πιο έτοιμη για όλο αυτό που μου συμβαίνει. Ο Γιώργος με προσέχει και τον προσέχω πολύ». Τι λέει η ίδια για την κριτική επιτροπή, θεωρεί ότι είναι αυστηρή; «H κριτική επιτροπή είναι εκεί για να λέει την άποψη της. Πολλές φορές συμφωνώ με τους κριτές άλλες διαφωνώ και τους το δηλώνω. Από κει και πέρα γνωρίζουν καλύτερα από εμένα και σέβομαι αυτά που λένε». Η Δούκισσα Νομικού μεταξύ άλλων μιλά και για τα προσωπικά της και παραδέχεται ότι έχει καεί από… έρωτα. «Όποιος λέει ότι δεν έχει καεί από έρωτα λέει ψέματα, ή μάλλον φοβάται να το παραδεχτεί». Είναι παραδοσιακή και δεν της αρέσει να φλερτάρει. «Είμαι διστακτική, παραδοσιακή. Πρέπει να νιώθω ασφάλεια και εμπιστοσύνη για να μπορέσω να ανοιχτώ πολύ, αλλιώς έχω έναν τοίχο μπροστά μου, που θέλει λίγο καιρό μέχρι να γκρεμιστεί»
Πηγή: Εγω