Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Κατερίνα Λέχου: Αν δεν φοβόμουν, θα είχα παντρευτεί οκτώ φορές


Στο άκουσμα της λέξης «γάμος» η Κατερίνα Λέχου βγάζει… φλύκταινες! «Δεν κάνω σχέδια για τίποτα στην ζωή μου.

Μου φαίνομαι γελοία όταν σχεδιάζω πράγματα. Τον φοβάμαι τον γάμο. Εάν δε φοβόμουν τον γάμο, θα είχα παντρευτεί οκτώ φορές. Κι αυτό γιατί έχω κακή εικόνα για τον γάμο, κακή εικόνα για τις σχέσεις και δεν τολμάω πια να ρωτήσω έναν φίλο μου για παράδειγμα τι κάνει η σύντροφός του. Με κοιτάζει με μισό μάτι και μου λέει… χώρισα», είπε σε συνέντευξή της στην εκπομπή «Πρωινό mou».

Η ηθοποιός, που φέτος γνωρίζει μεγάλη επιτυχία μέσα από το επιτυχημένο σήριαλ «Το Νησί», μίλησε ακόμα για τις σχέσεις, τον έρωτα και τα προσωπικά της. «Με ρωτάνε πολύ συχνά για παράδειγμα, εάν είμαι ερωτευμένη. Δεν μπορείς να είσαι συνέχεια ερωτευμένος. Θα πεθάνεις. Ακόμη και με τον ίδιο άνθρωπο, όχι με διαφορετικό. Η φύση και η νομοτέλεια που την διέπει, έχουν προνοήσει ούτως ώστε κάποια στιγμή και το σώμα και η ψυχή να ξεκουράζονται. Δεν γίνεται διαφορετικά».

Αναφέρθηκε ακόμα στην ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία που έκανε για έξι ολόκληρα χρόνια και τόνισε πόσο πολύ υπομονή χρειάστηκε γι’ αυτό αλλά και πόσο πολύ την βοήθησε. «Έχω ηρεμίσει τώρα… Μου αρέσει να σιωπώ, Να είμαι πολλές ώρες μόνη μου χωρίς να μιλάω. Να μην ακούω καν μουσική. Να μην μιλάω καθόλου, να είμαι στην απόλυτη ησυχία. Ακόμη και η μουσική πλέον με ενοχλεί».

Σε ό,τι αφορά στην επιτυχία του σήριαλ «Το Νησί», η πρωταγωνίστρια ήταν ειλικρινής μέχρι και κυνική στην απάντηση που έδωσε, όταν ρωτήθηκε πώς νιώθει που εξαιτίας της επιτυχίας της σειράς, είναι συνέχεια σε όλα τα εξώφυλλα. «Δεν με απασχολεί καθόλου. Ξέρω πως παίζεται το παιχνίδι. Θα τους περάσει και θα με ξεχάσουν, όπως έκαναν με τόσους και τόσους».

Εκτός από το Νησί, η Κατερίνα Λέχου φέτος πρωταγωνιστεί στην παράσταση « Θάνατος και η κόρη»στο Θέατρο Άνεσις.

www.epikaira.gr

http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=3599&category_id=160