Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Αρναούτογλου: Του λείπει το πρωινό...


Δεν πρόλαβε καλά καλά να ξεκινήσει το δίδυμο του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά στο πρωινό του Mega και άρχισαν τα «όργανα». Ποια όργανα; Αυτά που «παίζουν» μέσα από το ίδιο το κανάλι που εργάζεται πλέον το δίδυμο. Η «βόμβα» ήλθε από τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο οποίος αποκαλύπτει ότι θέλει να ξανακάνει πρωινό! Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, ο παρουσιαστής ρίχνει τηλεοπτική «βόμβα», που θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί και ως τρικλοποδιά στο νέο ζευγάρι του Mega, που κάνει πρεμιέρα σε λίγες ώρες. «Το πρωινό για εμένα είναι ανοικτός λογαριασμός. Μου αρέσει πάρα πολύ. Αμεσα θα ήθελα να κάνω την ταξιδιωτική εκπομπή. Το πρωινό θα ήθελα να το ξανακάνω, μου αρέσει πολύ», λέει χαρακτηριστικά ο Γρηγόρης, που τονίζει ότι πρώτη του προτεραιότητα είναι το ίδιο το Mega, (προφανώς στην θέση του διδύμου), ωστόσο δεν αποκλείει, εάν τεθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις να κάνει κάτι τέτοιο ακόμη και σε ένα άλλο κανάλι. «Κλείνω μία δεκαετία», απαντά. «Υπάρχουν όλες οι περιπτώσεις. Το συμβόλαιό μου τελειώνει τον Ιούνιο, θα κάνω με το Megaμία συζήτηση, και σύντομα μάλιστα. Θα δώσω προτεραιότητα στο Mega, γιατί είναι ο εργοδότης μου. Αν δεν συμφωνήσουμε, θα δω πού θα πάω», αναφέρει ο Γρηγόρης. Ο παρουσιαστής εκφράζει την ικανοποίησή του για την μέχρι τώρα συνεργασία του με το κανάλι της Λεωφόρου Μεσογείων. «Βρέθηκα σε έναν σταθμό που μου είπε μπορείς να καθήσεις. Θα παίρνεις κάποια χρήματα και κάποια στιγμή επιστρέφεις». 36 ετών σήμερα, ο Γρηγόρης αποκάλυψε ότι ο λόγος που αποφάσισε να απέχει από τα τηλεοπτικά δρώμενα είναι γιατί απλά σταμάτησε να απολαμβάνει αυτό που κάνει. Θέλει να προσέχει τι κάνει και κυρίως με ποιον τρόπο. Ασύλληπτη, τουλάχιστον για τα μέχρι σήμερα δεδομένα του χαρακτήρα του Γρηγόρη, είναι η απάντηση που δίνει για τον Γιώργο Λιάγκα και την Φαίη Σκορδά: «Ξεκινούν με αβαντάζ, τους γνωρίσει ο κόσμος. Θα τους δουν από… περιέργεια! Ενώ η πεντάδα έπρεπε να αποδείξει ότι αξίζει για να την δεις». Μήπως κάτι έχει αλλάξει; Μάλλον ναι, καθώς έκπληξη προκάλεσε και η απάντηση που έδωσε σχετικά με τον χαρακτήρα του και κατά πόσο αυτός έχει αλλάξει. «Δεν γουστάρω πια τις ισορροπίες. Η καλή πρόθεση δεν σε βγάζει πουθενά, προκαλεί στασιμότητα. Απλά περνάει ο καιρός. Το καλό το κρατάω και το καλό στην άκρη. Είμαι πολύ αρνητικός στις ισορροπίες πλέον. Στην καρδιά μου έχω πάντα την καλή διάθεση. Επειδή στις συνεντεύξεις μου δεν τα έβαζα με κανέναν, με έλεγαν καλό παιδί. Απλά προτιμώ να λύνω τις διαφορές μου εκτός. Θέλω να πάω με πολλούς κόντρα για ουσιαστικά θέματα»