Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Φαρμάκη: Ντροπαλή...αλλά τα βγάζει όλα...στο περιοδικό ΝΙΤΡΟ


Η Όλγα Φαρμάκη μιλά στο περιοδικό «Nitro» και δηλώνει ότι είναι πολύ δύσκολο να πεισθεί, για να γδυθεί στον φακό, ενώ εξομολογείται πώς ένιωσε σε μια φωτογράφισή της.

«Είχαμε διαλέξει ένα κόνσεπτ σέξι αλλά ντυμένο και ήμουν ενθουσιασμένη. Φτάνω στο στούντιο, βλέπω κάτι εκπληκτικά εσώρουχα και παπούτσια που μου είχαν φέρει, με βάφουν καταπληκτικά, με χτενίζουν, κι εγώ κοιτιέμαι στον καθρέφτη και λέω από μέσα μου “Φτου μου, θα βγω σούπερ”. Έλα, όμως, που οι υπόλοιποι είχαν διαφορετική άποψη. Μετά την πρώτη λήψη, βλέπω... τον φωτογράφο να δυσανασχετεί. Πάνω στη δεύτερη έρχεται και μου λέει “Δε μας βγαίνει σέξι. Θυμίζει διαφήμιση εσωρούχων”, και πάμε σε διάλειμμα. Βγαίνουν όλοι οι υπόλοιποι έξω και μένω εγώ, μόνη σε μια γωνιά κάτω από τα φώτα, να έχω πάθει σοκ. Ξαφνικά σκεφτόμουν “Μήπως δεν κάνω; Μήπως όλο αυτό είναι πολύ παραπάνω από αυτό που μπορώ να πετύχω;”. Κάποια στιγμή γυρίζουν και μου λένε ότι πρέπει να γίνει η φωτογράφιση πιο γυμνή. Τους λέω “Σας παρακαλώ πολύ να μην το κάνουμε τόσο γυμνό”, αλλά ήθελα πολύ να κάνω το εξώφυλλο, οπότε προχωρήσαμε. Το αποτέλεσμα τελικά μου άρεσε. Κοιτώντας πίσω, αυτό που με πείραξε είναι ότι είχα στο μυαλό μου ότι δε θα χρειαστεί να κάνω ξανά γυμνή φωτογράφιση, αλλά τελικά δεν έγινε έτσι».

totefteri