Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Γιώργος Λιάγκας: "Δεν κάνεις παιδιά για τα νούμερα"


Πώς αισθάνονται λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα; Τι έχουν να πουν για την Ελένη Μενεγάκη; Πότε θα κάνουν παιδί; Λίγο πριν μας πουν την πρώτη καλημέρα, η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας μιλούν στο περιοδικό People για όλους και για όλα!
''Είμαστε έτοιμοι, γελαστοί και δεν έχουμε πολύ άγχος. Δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό. Πάντως, εγώ σε κάθε πρεμιέρα έχω άγχος'', δηλώνει ο Γιώργος στο περιοδικό People. Πώς τους φάνηκε όμως το γεγονός ότι η Ελένη Μενεγάκη σχολίασε τα μαλλιά της Φαίης, ενώ δεν ασχολήθηκε καθόλου με τον γάμο τους; ''Γιατί είναι γυναικείο θέμα τα μαλλιά'', λέει η Φαίη ενώ ο Γιώργος αντιδρά: ''Ενώ ο γάμος δεν είναι καθόλου τι να σου πω... Συγνώμη αλλά δεν είναι γυναικείο θέμα;'' και τότε η Φαίη του λέει: ''Αλήθεια δεν έπαιξε το γάμο; Μα παρακολουθώ τη Μενεγάκη κι έχω πετύχει πολλές φορές να σχολιάζει εξώφυλλα. Όσο για τα μαλλιά μου, το κακό θα ήταν να μην έπαιζε τίποτα''....

Όσο για την πολυσυζητημένη εγκυμοσύνη: ''Όταν είναι η ώρα να έρθει η εγκυμοσύνη θα έρθει. Αλλά μην το συζητάμε πάρα πολύ. Άλλωστε, κάθε ζευγάρι που παντρεύεται θέλει να κάνει παιδιά'', λέει ο Γιώργος ενώ η Φαίη συμπληρώνει: ''Και γι' αυτό παντρευτήκαμε. Εγώ παντρεύτηκα για να κάνω οικογένεια''.
Ο Γιώργος Λιάγκας μάλιστα δεν δίστασε να εκφράσει τον εκνευρισμό του για όσα γράφτηκαν τον τελευταίο καιρό σχετικά με την υποτιθέμενη εγκυμοσύνη της Φαίης. ''Διάβασα κάτι ακραία πράγματα όπως το: Θέλουν να κάνουν παιδί για να κάνουν νούμερα. Συγνώμη, αν τα νούμερα πάνε καλά, δεν θα κάνουμε παιδί για να μην πέσουν; Εμένα με πειράζουν αυτά τα πράγματα είναι αστεία. Δεν κάνεις παιδιά για τα νούμερα. Ντρέπομαι όταν σκέφτομαι ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να σκεφτούν με αυτό τον τρόπο''.