Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Ευθυμιάδης: Ανάμεσα σε "κούκλες"


Ο γνωστός ηθοποιός μιλά στο TLIFE για το ρόλο του στη σειρά του Mega “Κούκλες”, τον έγγαμο βίο και τις επαγγελματικές προτάσεις που έχει δεχτεί.
Για το ρόλο του Σπύρου που υποδύεται στη νέα σειρά του Mega “Κούκλες”, τα επαγγελματικά του βήματα και την οικογένειά του μίλησε ο Θανάσης Ευθυμιάδης στο TLIFE.
Είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους Έλληνες ηθοποιούς. Το άστρο του έλαμψε από νωρίς και ο ίδιος έγινε ιδαίτερα γνωστός μέσα από την τηλεοπτική σειρά “Dolce Vita” το 1995 και από τότε έκανε πολλές αξιόλογες συνεργασίες. Φέτος πρωταγωνιστεί στις “Κούκλες” και υποδύεται τον άπιστο σύζυγό της Κατερίνας (Λίνα Σακκά).
“Στις “Κούκλες'” έχω το ρόλο του Σπύρου, του σύζυγου της Λίνας Σακκά. Είμαστε παντρεμένοι και έχουμε δυο παιδιά. Πρόκειται για έναν άπιστο άντρα που στη συνέχεια θα έχει δυσάρεστες και ακραίες αντιδράσεις”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Θανάσης Ευθυμιάδης,, προσθέτοντας πως ο συγκεκριμένος ρόλος είναι μια πρόκληση γι' αυτόν, καθώς μέχρι τώρα έκανε το “καλό παιδί”....
“Το μόνο κοινό στοιχείο μου με το ρόλο είναι πως είμαι παντρεμένος με παιδιά. Κατά τα άλλα είναι ένας τελείως διαφορετικός ρόλος απ' ό,τι έχω παίξει μέχρι στιγμής. Διαφέρω με τον ήρωα τόσο σε αισθηματικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Δεν είμαι άπιστος σαν το Σπύρο”, λέει χαρακτηριστικά για το ρόλο του και συμπληρώνει: “Ο Σπύρος είναι ένας τύπος που θα έκανε τα πάντα για να πετύχει. Είναι ένας άνθρωπος που τον ενδιαφέρουν μόνο τα λεφτά. Κυνηγά το ψεύτικο όνειρο και πιστεύει πως θα είναι ευτυχισμένος μόνο αν έχει χρήματα”.