Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Νικολούλη: "Δεν έχω σκοπό να μονάσω"


"Η λέξη τρόμος δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου" δηλώνει η Αγγελική Νικολούλη, αποδεικνύοντας ότι... δεν μασάει! "Το «φως» στο… τούνελ της ζωής μου είναι το χαμόγελο, το χιούμορ, το ενδιαφέρον των φίλων μου, η καλή παρέα και η αγάπη του γιου μου. Μαθαίνω από τα λάθη μου και αποκτώ εμπειρίες. Αν μετανιώσω για κάτι, δεν διστάζω να ζητήσω συγγνώμη. Ο έρωτας και το πάθος με το πέρασμα του χρόνου δίνουν τη θέση τους στον σεβασμό και στην αλληλοκατανόηση. Αλίμονο αν χώριζαν όλοι με το που έβλεπαν τον έρωτα να φεύγει" δήλωσε ενώ συνέχισε: "Πάντα έδινα έμφαση στην προσωπική μου ζωή και εικόνα παράλληλα με την επαγγελματική. Ο χωρισμός είναι πρόσφατος. Είμαι μόνη, αλλά δεν έχω σκοπό να μονάσω, γιατί δεν τα πάω καλά με τη μοναξιά".
Πηγή: Espresso