Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Μπισμπίκης: "από το σήριαλ ούτε επεισόδιο δεν έχω πληρωθεί ακόμα"


Ο Λευτέρης το νέο πρόσωπο των “Μυστικών της Εδέμ” ή ο κατά κόσμο Βασίλης Μπισμπίκης μας εξομολογείται μικρά του μυστικά για να τον μάθουμε καλύτερα,μιλάει για τον ρόλο του αλλά και για τις εξελίξεις που θα υπάρξουν στη σειρά.

Έχεις αλλάξει καθόλου με τη συμμετοχή σου στην «Εδέμ» ;

«Απλώς δουλεύω περισσότερο. Το μόνο που κάνω πια είναι να πηγαινοέρχομαι από το στούντιο στο σπίτι και από το σπίτι στη θεατρική πρόβα “The Lisbon traviata”, όπου υποδύομαι έναν γκέι. Αφού πρώτα έπαιξα δύο μάτσο τύπους του παγκόσμιου ρεπερτορίου, τον Στάνλεΐ και τον Λεονάρντο, τώρα ψάχνομαι σε άλλα μονοπάτια. Όμως αυτή είναι η “αρρώστια” μου, η πρόκληση του να είμαι ηθοποιός, να υποδύομαι χαρακτήρες με εντελώς διαφορετικές ψυχοσυνθέσεις από τη δική μου»

Πώς καταφέρνεις να μπαινοβγαίνεις σε τόσο ακραίους ρόλους;

«Ανακαλώντας συναισθήματα που έχω έτσι και αλλιώς μέσα μου. Κι ο Βασίλης λοιπόν έχει και μίσος και κακία και τα χειρότερα. Απλώς, πρέπει να τα εντοπίζεις, να τα αναδίδεις στην επιφάνεια και να τα ταιριάζεις στο ρόλο που ερμηνεύεις».
Έτσι κάπως τα ξορκίζεις κιόλας;
«Βέβαια! Η υποκριτική είναι ένα παιχνίδι αυτογνωσίας και ψυχοθεραπείας. Λειτουργείς πάνω σε πράγματα που έχεις θαμμένα, τα αποκωδικοποιείς και μετά το κρατάς ή τα πετάς».

Όποτε σε αναγνωρίζουν πια και στο δρόμο; Σ’ αρέσει αυτό;

«Μπα, δεν με αναγνωρίζει κανένας. Όσο για την αναγνωσιμότητα; Την φοβάμαι. Φοβάμαι μην ψωνιστώ, μην πάρουν τα μυαλά μου αέρα, γιατί , όταν γίνεσαι αναγνωρίσιμος, το εγώ σου μεγαλώνει. Δεν θέλω να μου συμβεί κάτι τέτοιο γιατί τρέμω μην αλλοιωθώ σαν καλλιτέχνης».

Ποιο είναι το αγαπημένο σου θανάσιμο αμάρτημα;

«Δεν φαίνεται; Η ματαιοδοξία. Όταν λες “ναι” στην τηλεόραση και σ’ ένα τόσο γνωστό σίριαλ όπως η “Εδέμ”, δεν είσαι κατά βάθος ματαιόδοξος; Γνωστός ευρύτερα δεν θες να γίνεις; Όλοι οι ηθοποιοί πάντως έχουμε μπόλικη απ’ αυτήν μέσα μας».

Το γεγονός πως προβάλλεσαι σαν νέος και ωραίος μπορεί να επηρεάζει την προσωπική σου ζωή;

«Ναι, η συγκεκριμένη ταμπέλα, ίσως και να με επηρέαζε, αν δεν είχα καλή επικοινωνία με την γυναίκα μου. Όμως με την Κωνσταντίνα είμαστε 2 χρόνια παντρεμένοι, μέσα από το θέατρο με γνώρισε και ξέρουμε πώς να ισορροπούμε. Άλλωστε δεν είμαι από τους τύπους που τρέχουν στα πάρτι ή βγαίνουν με γυναίκες για να δίνουν τροφή σε δημοσιογράφους. Αυτό το σύστημα δεν μπαίνει στα προσωπικά σου αν εσύ δεν ψάχνεσαι και δεν αφήνεις “τρύπες”».

Λεφτά από τη δουλειά του ηθοποιού έχεις βγάλει;

«Πλάκα κάνεις; Μέσα μπαίνω! Κι από το σήριαλ ούτε επεισόδιο δεν έχω πληρωθεί ακόμα»

Πώς σου φαίνεται ο “Λευτέρης”;

«Πρόκειται για έναν ενδιαφέροντα χαρακτήρα, που τώρα παρουσιάζεται στο κοινό. Είναι ένας τύπος που ψάχνει για εκδίκηση, γιατί δολοφόνησαν αυτούς που αγαπούσε: την γυναίκα και το φίλοτου».

Με τα ριάλιτι πώς τα πας;

«Μεγάλη ξεφτίλα!Επιχείρησα να δω,μα με έπιασε μια λύπηση.Με ενοχλεί η εικόνα των μαντρωμένων ανθρώπων.Έπειτα νιώθω σαν να πέρασε η εποχή των ηθοποιών στην τηλεόραση.Ενώ εμείς την φτιάξαμε, τώρα μας πετάνε».
Πηγή:Τηλέραμα