Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Δανδουλάκη: "H συμβίωσή μου με την Κάτια Καλλιφατίδη ήταν λίγο δύσκολη"


Η Κάτια Δανδουλάκη μιλά για το ρόλο της στη “Ζωή της άλλης”, αλλά και τη “συνύπαρξή” της μαζί του. “Την πρώτη χρονιά είχαμε τη σκληρή πλευρά, μια πράξη που εγώ μέσα μου δεν τη δικαιολογούσα με τίποτα, και αυτό ήταν και η μεγάλη μας κουβέντα με τον σκηνοθέτη Δημήτρη Αρβανιτίδη. Μπορώ να πω ότι η συμβίωσή μου με την Κάτια Καλλιφατίδη ήταν λίγο δύσκολη, γιατί απέρριπτα πολλά από αυτά που έκανε. Ο αυταρχισμός της προς τα παιδιά της, η απαίτηση να είναι τα παιδιά άξια των δικών της προσδοκιών, για μένα ήταν μια υπερβολή και έπρεπε αν συμβιβαστώ με ένα χαρακτήρα που απείχε πολύ από μένα. Είδα όμως πράγματα στο χαρακτήρα μου εγώ, επειδή είμαι κι εγώ πολύ απαιτητική κι εγώ ζητάω πολλά, αλλά απαιτώ με ήρεμο τρόπο και όταν δεν μου προσφέρεται αυτό που θέλω είμαι δυστυχής, δεν επιτίθεμαι, αποσύρομαι. Βρήκα όμως και πράγματα πολύ δικά μου, την τελειομανία της με τη δουλειά, την ενεργητικότητά της, την ανάγκη για δημιουργία τον συγκεντρωτισμό, την ικανότητα που έχει να ηγείται μιας ομάδας ανθρώπων” δήλωσε η ηθοποιός.
Πηγή: Tivo