Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Tζούλια Παπαδημητρίου: Επιστολή στα ΜΜΕ σχετική με τις φορολογικές εκκρεμμότητες Βοσκόπουλου


Δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να συνδέσει το όνομα της με αυτό του Τόλη Βοσκόπουλου από δω και πέρα η Τζούλια Παπαδημητρίου. Με επιστολή της στα ΜΜΕ δηλώνει ότι ουδεμία σχέση έχει με την «περιπέτεια» του πρώην συζύγου της. Η Τζούλια Παπαδημητρίου διακρίνει «υστεροβουλία» σε κύκλους που επιχειρούν να την εμπλέξουν στην υπόθεση που σχετίζεται με τις οικονομικές εκκρεμότητες του Τόλη Βοσκόπουλου με την εφορία και ότι μοναδικό στόχο έχουν τη «σπίλωση του ονόματος της». Αναφέρει χαρακτηριστικά στην επιστολή της: «Τις ημέρες αυτές παρακολουθώ με έκπληξη, αλλά και αγανάκτηση μια κακόβουλη και υστερόβουλη προσπάθεια σύνδεσης υποθέσεων του πρώην συζύγου μου με το πρόσωπο μου που μοναδικό σκοπό έχει να θίξει την αξιοπρέπεια μου.
Σας ενημερώνω ότι οποιαδήποτε προσπάθεια έκανε μέχρι σήμερα ο πρώην σύζυγος μου, χρησιμοποιώντας τη Δικαιοσύνη για να με πλήξει προσωπικά, έπεσε πανηγυρικά στο κενό. Περαιτέρω από τις προσπάθειες αυτές επλήγη το κύρος και η αξιοπρέπεια της οικογένειας μου και μόνο σοβαρά προβλήματα μου δημιούργησε η σχέση αυτή».
Κλείνοντας την επιστολή αναφέρει: «Δηλώνω ξεκάθαρα το αυτονόητο, ότι ουδεμία σχέση έχω με τις δικαστικές και φορολογικές περιπέτειες του πρώην συζύγου μου». Πηγή: toblogtonkirion