Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Λαμπίρη: "Θα τα παρατούσα όλα αν μου το ζητούσε ο άνδρας μου"


Η Χριστίνα Λαμπίρη παραδέχεται ότι η περυσινή χρονιά δεν ήταν η καλύτερή της σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της στις μετρήσεις τηλεθέασης. Δηλώνει όμως αποφασισμένη να πολεμήσει μέχρι τελευταίας σταγόνας για να κερδίσει τις χαμένες τηλεθεάσεις. Αναφερόμενη στους λόγους που την οδήγησαν να κάνει αλλαγές στην εκπομπή δήλωσε: «Νομίζω ότι το είχα πει και από πέρυσι ότι η εκπομπή χρειάζεται αλλαγές, ότι θέλει ενίσχυση. Ελεγα μονίμως πως ό,τι δεν ανανεώνεται πεθαίνει. Το διαπιστώσαμε δυστυχώς αυτό πέρυσι, που δεν ήταν και η καλύτερη χρονιά για το «Super star» σε επίπεδο τηλεθεάσεων. Ηταν μια συζήτηση που κάναμε το καλοκαίρι με στελέχη του καναλιού και που χωρίς να έχω πει ονόματα χάρηκα απίστευτα όταν μου είπαν ότι ενισχύεται η ομάδα με τους συγκεκριμένους συναδέλφους, δηλαδή με τον Λάμπρο Παναγιώτου και τον Γιώργο Σόμπολο. Ηθελα μια φρεσκάδα.»
Αν έμπαινε θέμα προτεραιότητας, θα άφηνε την τηλεόραση για να ακολουθήσει τον σύζυγό της;
«Ναι, θα το έκανα, θα τα παρατούσα όλα αν μου το ζητούσε. Ισχύει ακόμα.»
Πηγή: espresso