Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Διαφήμιση: Θετικά μηνύματα της διαφήμισης για τις εφημερίδες


Οριακά θετικό κράτησαν οι εφημερίδες το πρόσημο της μεταβολής της διαφημιστικής δαπάνης στο 9μηνο, ενώ αντίθετα τα άλλα τρία Μέσα, συνεχίζουν να εμφανίζουν αρνητικό πρόσημο.

Ειδικότερα και σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Media Services, η συνολική διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ, στο διάστημα Ιανουάριος - Σεπτέμβριος 2010, διαμορφώθηκε στα 1,37 δισεκατομμύρια ευρώ.

Από το ποσό αυτό το 39,2% πήγε στα περιοδικά, το 31,16% στην τηλεόραση, το 23,15% στις εφημερίδες και το 6,49% στο ραδιόφωνο.

Σε ό,τι αφορά τη μεταβολή οι εφημερίδες παρουσιάζουν οριακή αύξηση κατά 0,03% σε σχέση με το περσινό 9μηνο, ενώ αντίθετα κάμψη κατά 10,88% παρουσιάζει η τηλεόραση, κατά 13,4% τα περιοδικά και κατά 27,46% το ραδιόφωνο.
Naftemporiki